czwartek 29 Cze 2017

Klucze - otwarcie sezonu turystycznego 2014 - regulamin rajdu

REGULAMIN IMPREZY

„OTWARCIE SEZONU TURYSTYCZNEGO 2014”

 

 

I. Organizator ­ Koło PTTK w Kluczach

 II. Cel imprezy:

 1. Propagowanie aktywnego wypoczynku poprzez uczestnictwo w marszu

 2. Popularyzacja informacji o szlakach turystycznych na terenie Gminy Klucze

 3. Promocja walorów przyrodniczych oraz krajobrazowych Gminy

 4. Integracja osób w różnym wieku

 III.  Termin i trasa rajdu:

 1 Marsz odbędzie się w dniu 26.04.2014r.

 2. Zbiórka o godz. 9.00 na parkingu przy „Orliku” w Kluczach (ul. Rudnicka)

 3. Trasa : Klucze – Cmentarz na Pile – kapliczka Św. Antoniego w Rodakach - Klucze Osada (domek Rybaka)              

 4. Zakończenie rajdu około godz.14.00

 IV. Warunki uczestnictwa:

 1. Uczestnikiem rajdu może być osoba pełnoletnia.

 2. Osoby niepełnoletnie mogą uczestniczyć w marszu pod opieką rodziców lub opiekunów.

 3. Każdy uczestnik bierze udział w imprezie na własną odpowiedzialność.

 4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wypadki zdrowotne w czasie rajdu.

 5. Za zagubione rzeczy w trakcie trwania marszu organizator nie odpowiada.

 6. Zgłoszenie do udziału w marszu jest jednoznaczne z zapoznaniem się i zaakceptowaniem „Regulaminu imprezy”

 7. Za udział w rajdzie uiszcza się wpisowe w kwocie 5 zł.

 Zwolnienie z opłat: dzieci do lat 18 oraz członkowie PTTK.

 V.  Postanowienia końcowe:

 1. Długość trasy może zostać skrócona w przypadku niekorzystnej aury.

 2. W razie bardzo złych warunków pogodowych organizator ma prawo do odwołania rajdu.

 

 Zarząd Koła PTTK w Kluczach

 

PTTK o/Olkusz
Rynek 20
32-300 Olkusz

tel./fax 32 643 42 27
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Muzeum
tel. 32 643 42 27

-------------------------------------------------------------------------------------